Splošni pogoji poslovanja za turistične aranžmaje posredovane z strani turistične agencije MARMOTTES za blagovno znamko MTB Holidays.

1. Splošna določila

MARMOTTES, internetna turistična agencija, Matic Drnovšek s.p., Trebinjska ulica 9, 1000 Ljubljana, Davčna številka 99066688, Matična številka 8960330000 (v nadaljevanju Agencija) prodaja lastne aranžmaje, pri katerih nastopa kot organizator potovanja ter aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, kjer je v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev. Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj veljajo njihovi Splošni pogoji in so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov. Ime odgovornega organizatorja je razvidno iz katalogov in programov potovanj ter je navedeno na pogodbi/rezervacije.

Splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje so sestavni del pogodbe/rezervacije, ki jo podpišeta Agencija in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma. V primeru telefonske prodaje ali naročanja preko elektronske pošte oziroma prodaje po internetu, se šteje, da je potnik sprejel določila teh Splošnih pogojev in navodil takrat, ko je telefonsko ali preko elektronske pošte oziroma po internetu naročil turistični aranžma. Z določili splošnih pogojev in navodil se potnik lahko kadarkoli seznani na spletni strani www.mtbholidays.si.

V kolikor je v posameznem programu glede katerekoli točke teh Splošnih pogojev drugače določeno, velja določilo oziroma navedba v programu.

Ti splošni pogoji ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Agencija nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

2. Prijava in rezervacija

Potnik lahko rezervira in naroči turistični aranžma preko spletne strani www.mtbholidays.si, elektronske pošte ali po telefonu.

Z naročilom turističnega aranžmaja sklene potnik z Agencijo pogodbeno razmerje, ki je obvezujoče za obe pogodbeni stranki. Za zavezujoč sprejem ponudbe Agencije se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki po telefonu ali elektronski pošti ali internetnemu naročilu, ki vsebuje ime in priimek potnika ter ostalih udeležencev, njihove rojstne datume in naslove stalnega ter morebitnega začasnega prebivališča.

Podpisana prijavnica je obenem tudi potrdilo o potovanju in vsebuje podatke o določenem aranžmaju oz. se sklicuje na program potovanja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter vplačati predvideno akontacijo. Potnik je odgovoren za stroške in posledice, nastale zaradi napačnih podatkov, če ob prijavi ne navede pravilnih podatkov. Prijava je lahko tudi pisna. Ko se potnik za potovanje prijavi pisno, je njegova prijava veljavna z dnem, ko je poslana v Agencijo.

3. Posebne storitve

Poleg storitev, ki so navedene v programu in vključene v ceno aranžmaja, so lahko sestavni del aranžmaja tudi posebne storitve. Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni aranžmaja (enoposteljna soba, prehrana, izposoja opreme, hišni ljubljenčki, dodatni izleti itd.) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, letališke pristojbine, lokalni vodiči itd.).

Potnik posebne storitve lahko rezervira ob prijavi in jih doplača k osnovni ceni aranžmaja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo samo pri naročilu in plačilu teh storitev ob hkratnem naročilu in plačilu osnovnega aranžmaja. V primeru, da je dodatno storitev možno naročiti med samim potovanjem, doplača potnik dodatno storitev vodji potovanja ali predstavniku Agencije v kraju, kjer je storitev opravljena in v ustrezni valuti, ter v skladu z veljavnim cenikom te storitve na dan koriščenja, če je med potovanjem izbrano storitev še mogoče naročiti.

4. Plačilo

Pogodba je sklenjena v primeru, ko jo potnik in Agencija potrdita s podpisom v roku 24 ur, v primeru telefonske ali internetne prodaje pa z dnem, ko Agencija prejme plačilo rezerviranega aranžmaja v celoti ali v pogodbi/prijavnici dogovorjenem delnem znesku. Ko potnik po telefonu ali preko elektronske pošte naroči turistični aranžma, se šteje, da je sprejel določila teh splošnih pogojev. Znesek, ki ga potnik plača ob prijavi, znaša toliko kot je navedeno na predračunu ali računu in predstavlja vrednost do tedaj opravljenih storitev ter dokončno potrjuje rezervacijo. Preostali del vrednosti pogodbe/rezervacije mora potnik plačati v skladu z datumi in roki, ki so navedeni na predračunu ali računu. V primeru, da potnik svojih obveznosti ne poravna v rokih, kot so navedeni na predračunu ali računu, se šteje, da je potnik enostransko odstopil od pogodbe/rezervacije. Agencija v tem primeru smatra, da je potnik enostransko odstopil od pogodbe/rezervacije in ravna po določilih o potnikovi odpovedi iz 7. točke teh Splošnih pogojev.

Potnik lahko plača rezerviran aranžma s sledečimi plačilnimi sredstvi:

  • z nakazilom na transakcijski račun Agencije
  • s kreditno kartico v spletni trgovini

5. Prtljaga in oprema

Agencija, organizator, posrednik ali pogodbeni partner na destinaciji v času trajanja aranžmaja ne prevzema nikakršne odgovornosti za izgubljeno, ukradeno ali poškodovano prtljago, kolesarsko opremo ali drugo opremo potnika, razen v primeru, ko je zavarovanje prtljage, kolesarske ali druge opreme vključeno v ceno aranžmaja, kar je jasno razvidno iz pogodbe/rezervacije, sklenjene med potnikom in Agencijo.

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do 2 let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Prijave izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem potniškem prometu. V primeru izgubljene prtljage potnik izpolni ustrezni obrazec letalske družbe, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa obdrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem prometu.

6. Potovalni dokumenti

Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in vstopni vizum za posamezno državo, če je le-ta potreben. Če potnik te obveznosti ne izpolni, se šteje, da je enostransko odstopil od pogodbe/rezervacije. Agencija v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi aranžmaja, skladno s 7. točko teh Splošnih pogojev.

Če potniku ureja vizum Agencija, ta, potniku ne jamči za pridobitev vizuma. Posredovanje Agencije pri pridobitvi vizuma se plača posebej. Stroškov za pridobitev vizuma Agencija potniku v nobenem primeru ne vrača.

7. Potnikova odpoved potovanja

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja. Odpoved mora biti poslana preko elektronske pošte na e-naslov info@mtbholidays.si. med delovnim dnem do 15. ure. Odpovedi, prejete po 15. uri, bo Agencija lahko obravnavala šele naslednji delovni dan.

V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Agencija pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove potovanje, je dolžan Agenciji povrniti stroške odpovedi aranžmaja. Višina stroškov odpovedi glede na datum potovanja je odvisna od pogojev odpovedi izbrane namestitve.

Če potnik med potovanjem odstopi od potovanja, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov. Potnik lahko med potovanjem spremeni program oziroma naročene storitve samo s predhodnim pisnim soglasjem s strani Agencije ali pooblaščenega krajevnega agenta. Agencijo mora o takšni spremembi pisno obvestiti najkasneje osem dni po zaključku potovanja.

Za spremembo imen ali števila potnikov, objekta ali termina aranžmaja zaračunava Agencija potniku 25 € administrativnih stroškov oz. po določilih organizatorja aranžmaja, če je zahtevano spremembo mogoče izvesti brez odpovedi aranžmaja. V nasprotnem primeru veljajo določila iz 7. točke teh pogojev. V primeru, da potnik odstopi od pogodbe/rezervacije zaradi višje sile, ima Agencija pravico do povračila svojih stroškov.

Če potnik želi odpovedati potovanje mora to storiti pisno. Datum pisne odpovedi je osnova za obračun stornacije (po ZVPot t.i. “odstopnina”). Veljajo dejanski stroški organizatorja potovanja, če ni navedeno drugače, velja naslednja lestvica – za odpoved:

  • do 30 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 60% cene aranžmaja,
  • 29 do 22 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 75% cene aranžmaja,
  • 21 do 15 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 85% cene aranžmaja,
  • 14 do 0 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 100% cene aranžmaja,
  • neudeležba brez odpovedi (»no show«) ali odpoved aranžmaja že po njegovem začetku – 100% cene aranžmaja.

*Pri nakupu zgolj letalskih vozovnic ali nastanitev in t.i. »dynamic packaging« sestavljenih paketih / aranžmajih, kjer so leti na rednih letalskih linijah, so stroški odpovedi takoj po opravljeni rezervaciji 100% cene aranžmaja.

8. Vremenske razmere

Vremenske razmere niso razlog za odpoved potovanja sklenjenega v pogodbi/rezervaciji. Agencija prav tako ne prevzema odgovornosti za zmanjšan obseg obratovanja žičniških naprav na izbrani destinaciji, ki je posledica nepredvidenih okoliščin (vreme, naravne nesreče, tehnične ovire…).

9. Garancija ob odpovedi potovanja

Vsak potnik lahko pri postopku spletne rezervaacije samostojno skleni CORIS zavarovanje odpovedi turističnega potovanja. Ali pa ga preko e-pošte ali telefonskega klica naroči naknadno po oddaji naročila, vendar ne več kot 3 dneve kasneje. Za odpoved potovanja veljajo splošni pogoji zavarovalnice CORIS Asistance d.o.o., ki so dostopni na tej povezavi.

10. Odpoved potovanja in sprememba programa s strani organizatorja aranžmaja

Organizator potovanja lahko odstopi od pogodbe o paketnem potovanju in potrošniku vrne vsa plačila, ne da bi moral potrošniku povrniti škodo, če:

  • organizator potovanja zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin ne more izpolniti pogodbe o paketnem potovanju in o odstopu od pogodbe obvesti potrošnika pred začetkom turističnega paketa brez nepotrebnega odlašanja,
  • se ni zbralo najmanjše število oseb, navedenih v pogodbi o paketnem potovanju oz. programu potovanja, in organizator potovanja obvesti potrošnika o odstopu od pogodbe v pogodbeno dogovorjenem roku, vendar najpozneje:
    • 20 dni pred začetkom turističnega paketa pri potovanjih, daljših od šest dni,
    • sedem dni pred začetkom turističnega paketa pri potovanjih, ki trajajo od dva do šest dni,
    • 48 ur pred začetkom turističnega paketa pri potovanjih, krajših od dveh dni.

Organizator programa lahko delno ali popolnoma odpove program, če pred ali med njegovo izvedbo nastopijo izredne okoliščine, katerim se ni mogoče izogniti ali jih preprečiti, in ki bi za organizatorja predstavljale upravičen razlog, da programa ne bi objavil ali zanj ne sprejemal rezervacij, če bi le-te obstajale v času objave in prodaje aranžmaja.

V primeru višje sile, ko organizator ne more izvesti potovanja (vojna, pandemija, epidemija, nemiri, zaprtje meja, ipd.) in na to nima nikakršnega vpliva, Agencija jamči ter se zavezuje, da se v svojem imenu in imenu potnikov maksimalno trudi povrniti vplačana sredstva, upošteva pa se takrat aktualna zakonodaja (lahko interventna) Republike Slovenije. Agencija si v takšnem primeru pridržuje pravico do plačila svojega dela in obračuna administrativnih stroškov, v znesku največ do 10% vrednosti aranžmaja.

11. Dogodki

Agencija na letni ravni organizira in izpelje več skupinskih dogodkov (npr. MTB Campi), katere sestavlja tudi program izveden preko lokalnih partnerjev in ponudnikov na destinaciji.

Vsak udeleženec se dogodka udeležuje na lastno odgovornost. Pred pričetkom programa je vsak udeleženec dolžan podpisati izjavo pri lokalnih ponudnikih, s katero potrdi, da se zaveda tveganj in se z njimi strinja.

Prevoz na dogodek in z dogodka ni vključen v ceno programa in ni del organiziranega programa, razen če je to izrecno navedeno v opisu programa.

Dogodka se lahko udeležijo le odrasle osebe. Mladoletni udeleženci se lahko dogodka udeležijo le v spremstvu odgovorne odrasle osebe, ki je zanje v celoti odgovorna.

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno izgubo, poškodbo ali krajo športne opreme udeležencev, ne glede na to, ali se to zgodi med transportom, aktivnostmi ali med spravilom opreme.

Program se izvede ne glede na vremenske razmere, v kolikor te še omogočajo varno izvedbo aktivnosti. Organizator si pridržuje pravico, da zaradi vremenskih pogojev spremeni ali prilagodi program, pri čemer bo vodič o spremembah pravočasno obvestil vse udeležence.

V primeru, da katere izmed načrtovanih aktivnosti ni mogoče izvesti, je organizator dolžan vrniti sorazmeren del kupnine udeležencu, ki ustreza vrednosti neizvedenih aktivnosti.

12. Reklamacije

V primeru reklamacije mora potnik o svojih zahtevah takoj, ko je mogoče, v pisni obliki ali preko e-pošte obvestiti lokalnega predstavnika Agencije, hotelirja, lastnika apartmaja ali Agencijo. V kolikor potnik na kraju samem nastalega problema ne bi uspel rešiti, mora o tem obvezno še med trajanjem aranžmaja pisno ali po telefonu obvestiti Agencijo.

Agencija bo reklamacijo reševala na podlagi pisnega zahtevka, ki ga je potnik dolžan vložiti v predpisanem roku 8 dni od zaključka potovanja. Agencija ne obravnava reklamacij, ki niso bile na Agencijo vsaj ustno predložene med časom trajanja aranžmaja in ki so bile vložene po določenem roku iz prejšnjega stavka. Brez pisne reklamacije Agencija ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov.

Zaradi hitrejšega in učinkovitejšega reševanja reklamacije Agencija priporoča, da potnik pisnemu zahtevku za odškodnino, znižanje cen ali drugemu zahtevku priloži ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika ali druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek. Če po krivdi Agencije ni prišlo do izvedbe programa ali posameznih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. Pri določitvi višine odškodnine se kot pripomoček upoštevajo določila Frankfurtske tabele, ki jo priporoča Zveza potrošnikov Slovenije.

13. Zdravstveni predpisi

V primeru, ko so v programih navedena ali zahtevana potrebna cepljenja, si je vsak potnik sam dolžan priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji.

14. Kategorizacije namestitvenih objektov

Kategorizacija namestitvenih objektov (število zvezdic oziroma kategorija objektov), navedene v katalogih, programih ali ponudbah Agencije za turistične aranžmaje, so lokalne oziroma nacionalne kategorizacije in ne kategorizacije Agencije, zato Agencija zanje ne odgovarja. Slike namestitvenih objektov in notranje opreme so informativne narave in se lahko razlikujejo od dejanskega stanja.

15. Varstvo osebnih podatkov

Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na posameznika, ne glede na obliko, v kateri je izražen, kot na primer: ime in priimek, domači naslov, lokacija (telefon lahko oddaja lokacijo), spletni identifikator (IP naslov), elektronski naslov, telefonska številka ipd.

Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.

Dolžnost varovanja osebnih podatkov v skladu s temi Splošnimi pogoji, z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Uredbo o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Uredba (EU) 2016/679) zavezuje vse zaposlene v Agenciji, vključno tiste, ki opravljajo delo na drugih pravnih podlagah kot po pogodbi o zaposlitvi, tudi po prenehanju zaposlitve, opravljanja del ali nalog ali izvajanja storitev operaterja in je opredeljena v Pravilniku o zavarovanju osebnih podatkov po Uredbi (EU) 2016/679.
Agencija zbira in vodi v zbirki osebnih podatkov naslednje vrste osebnih podatkov strank:

  • ime in priimek stranke, fizična oseba / naziv podjetja za pravne osebe;
  • naslov prebivališča / sedež podjetja za pravne osebe;
  • telefonsko številko in elektronsko pošto;
  • davčno številko za fizične osebe / davčno in matično številko za podjetja

S soglasjem stranke (e-obrazec/tiskani obrazec) lahko Agencija za interne potrebe analiziranja podatkov glede ponudbe storitev zbira tudi druge podatke o stranki.
Podatki se obdelujejo za naslednje namene:

  • dostavljanje dokumentov v zvezi z naročenimi storitvami (dostava, obračun storitev Agencije in novice o storitvah Agencije)
  • redno obveščanje – brezplačne e-novice, tiskani letaki ali telefonski klici oziroma SMS kratka sporočila
  • boljša ciljna usmerjenost za pošiljanje sporočil in novic o drugih storitvah in ugodnostih v naši ponudbi
  • zvišanje kakovosti naših storitev
  • za potrebe analiz Agencije in meritve s ciljem ugotovitve uporabe naših storitev

Stranke lahko svoje naročilo dopolnijo, popravijo ali stornirajo preko zahtevka preko e-poštnega naslova info@mtbholidays.si.

On-line storitve Agencije uporabljajo piškotke, ki se naložijo na uporabnikov računalnik v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

V skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) lahko Agencija stranki pošilja vsa svoja obvestila preko e-naslova, na naslov, ki ga je stranka posredovala Agenciji. Agencija je pripravljena stranki račune pošiljate v obliki e-računa, kot pdf dokument po e-mailu ali po pošti.
Agencija ima pravico shranjevati osebne podatke stranke v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in ji na podlagi teh podatkov redno pošiljati informacije o lastnih novih ali že obstoječih storitvah.

16. Potovanje v času pandemije/epidemije

Potnik je v času potovanja dolžan upoštevati vsa navodila in ukrepe s strani domačih in tujih pristojnih organov. Agencija ne prevzema odgovornosti za kakršnekoli kazni, zaplete ali spore, ki so nastali kot posledica potnikovega neupoštevanja navodil in ukrepov proti zajezitvi pandemije/epidemije.

17. Reševanju sporov

V primeru spora med strankami je za rešitev pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Zadnja objava splošnih pogojev poslovanja: avgust 2024
MARMOTTTES, Matic Drnovšek s.p., Trebinjska ulica 9, 1000 Ljubljana.